Dob kupca, zašto je važno Iskustvo korisnika

Track

Razvoj, razvojni alati i okviri

Datum i vrijeme

četvrtak, 16. listopad 2014., 09:40

Dvorana

Dv 4 Mali klub

Trajanje

30'

Vidimo trend u industriji da je iskustvo kupca sve važnije i važnije za izgradnju robne marke i povećanje lojalnosti. 

CX je vrlo složen jer se događa u bilo koje vrijeme posvuda! Tu je i velika zabluda među kupcima i rukovoditeljima o utjecaju i spremnosti svojih tvrtki.

Ovo predavanje daje uvid o važnosti CX i kako ga se percipira.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje
Razina težine: Općenito
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje)
Poželjna funkcija slušatelja: Menadžer - operativni , Menadžer - strateški
Grupa aktivnosti: Development and Tools

O predavaču

HrOUG.hr

Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz HrOUG 2014 objavljujemo na Twitteru!

Prati nas na Facebooku

Connect 360

Povežite se putem novog servisa za umrežavanje i upoznajte nove poslovne kontakte!

Partner

Veliki pokrovitelji

Pokrovitelj

Mali pokrovitelji

Medijski partner

Medijski pokrovitelj