Proaktivni Support za SW

Track

Oracle licenciranje, edukacija i podrška

Datum i vrijeme

četvrtak, 16. listopad 2014., 16:40

Dvorana

Dv 2 Dvorac

Trajanje

30'

Kao korisnik Oracle Premier Podrške Vaša organizacija ima pristup alatima i izvorima znanja koji Vam pomažu u proaktivnom održavanju Vaših aplikacija i tehnologije radi ostvarivanja većih poslovnih vrijednosti. Sada, sa “Get Proactive” inicijativom, razumijevanje i implementacija najbolje poslovne prakse iz domene održavanja IT sustava nikada nije bila jednostavnija. 

Ako su Vaše jedine interakcije sa Oracle Podrškom, u slučaju incidenata, bile vezane oko Service Request-a (SR) tada propuštate koristiti funkcionalnosti Oracle Premier Podrške koje mogu biti ključne za neometano izvođenje Vaših poslovnih procesa. Potpunim korištenjem Oracle Premier Podrške postižete brže rješavanje SR-a, pojednostavljujete izvođenje dnevnih operacija, smanjujete rizike i povećavate raspoloživost te smanjujete ukupne troškove preventivnim održavanjem.

Predavanjem želimo upoznati publiku sa novim alatima, najboljim praksama i izvorima informacija portala My Oracle Support organiziranim kroz poslovne ciljeve i proizvode u svrhu što učinkovitijeg (proaktivnog) korištenja Oracle Premier Podrške.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje
Razina težine: Srednje detaljno
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje)
Poželjna funkcija slušatelja: Programeri , Krajnji korisnik , DBA , Sistem Analitičari , Dizajner , Menadžer - operativni
Grupa aktivnosti: Oracle poslovna praksa

O predavaču

HrOUG.hr

Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz HrOUG 2014 objavljujemo na Twitteru!

Prati nas na Facebooku

Connect 360

Povežite se putem novog servisa za umrežavanje i upoznajte nove poslovne kontakte!

Partner

Veliki pokrovitelji

Pokrovitelj

Mali pokrovitelji

Medijski partner

Medijski pokrovitelj