Oracle licenciranje, edukacija i podrška
četvrtak, 16. listopad 2014., 16:00
Dv 2 Dvorac
30'
U novije vrijeme korištenje „My Oracle Support Community-a“ postaje osnovni međusobni komunikacijski kanal korisnika Oracle tehnologija prema Oracle Podršci. Povećava svoju produktivnost korištenjem jednog ili više Oracle on-line community-a, specifično Vašoj okolini, iza koje stoje i inženjeri Oracle podrške.
Surađujte i sa svojim kolegama koji rade s istim Oracle proizvodima i u sličnim poslovnim procesima, te međusobno podijelite svoja iskustva i najbolje prakse. Usporedno tome cijela komunikacija moderirana je od strane Oracle inženjera koji rade u podršci odmičući taj komunikacijski kanal od tradicionale socijalne mreže prema platformi za rješavanje stvarnih problema u realnom vremenu.
Svi korisnici Oracle Podrške automatski su i korisnici „My Oracle Support Community“ platforme bez ograničenja na broj tema u kojima žele učestvovati.
Predavanje će dati teoretski okvir kao i praktičan prikaza rada.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.