Oracle licenciranje, edukacija i podrška
petak, 17. listopad 2014., 09:40
Dv 2 Dvorac
30'
Nakon uvodnih predavanja o generalnim principima rada Oracle Support-a za SW i HW vidjet ćemo kako izgledaju i stvarni slučajevi korištenja ove usluge u području Middleware-a.
Pokazat ćemo najbolje prakse u korištenju te usluge, te kako korištenja Oracle Support-a postaviti kao pozitivan standard u komunikaciji u globalnom okruženju. Proces otvaranja SR-a, detalji oko popunjavanja SR template-a, dijagnostički alati i postupci, kreiranje test case-a, komunikacija prema razvoju, praćenje SR-a, eskalacijska procedura i očekivanja, daljinski pristup korisniku, rad 24x7, komunikacijska pravila, proces testiranja i verifikacije ponuđenog rješenja na stvarnim primjerima samo su neke od tema koje će biti posebno pojašnjene ovim predavanjem.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.