Dan korisnika Oracle podrške - Specijalisti Oracle podrške su u direktnom kontaktu sa korisnicima analizirali mogućnosti, probleme i unapređenja u međusobnim odnosima na području podrške.
Dan korisnika Oracle podrške, započeo je kratkim pregledom glavnih poslovnih prednosti i mogućnosti Oracle Premier Supporta. Ovaj pregled je namijenjen ICT menadžerima, sa ciljem podsjećanja kako koristiti mogućnosti Oracle podrške u planiranju transformacije, konsolidacije, sniženja troškova i automatizacije poslovanja.
U keynote obraćanju Slavko Rožič, Oracle Support Direktor za South Central Europe, predstavio je glavne funkcionalnosti Oracle podrške, načine njihovog proširenja, s čime se povećavaju poslovne vrijednosti i poboljšava učinkovitost poslovanja. Predavanje bilo interesantno kako za IT menadžere tako i za operativne korisnike.
Učinkovitost podrške u mnogome ovisi o međusobnoj suradnji korisnika Oracle tehnologije i nositelja aktivnosti u Oracle podršci. U posljednje vrijeme korištenje „My Oracle Support Community-a“ postaje osnovni međusobni komunikacijski kanal. Povećanju učinkovitosti ovog kanala doprinosi moderiranje Oracle inženjera odmičući taj komunikacijski kanal od tradicionalne socijalne mreže prema platformi za rješavanje stvarnih problema. U temu nas je uveo Davor Radić, Oracle Hrvatska, a na konferenciji je očekivan doprinos korisnika jer se ovaj put, obostrano, očekuju direktni dijalozi stvarnih sudionika rješavanja problema.
Korištenje Oracle Premier Podrške u svim aspektima proaktivnog supporta uvodno je za SW pojasnio Davor Radić, a za HW Csaba Balogh, Oracle Mađarska. Prezentirane su novosti, novi alati, najbolje prakse i izvori informacija portala My Oracle Support.
Kako, uz pogled iznutra, radi Oracle Product Support i kako izgledaju stvarni slučajevi korištenja usluge na području Middleware – Oracle Business Intelligence, direktno je pokazao Dejan Savić, Oracle Irska uz suradnju Davora Radić u Rovinju. Prezentirani su konkretni primjeri slučajeva iz prakse.
Oracle Platinum predstavlja korak naprijed u konceptu i ponudi supporta. Slavko Rožič je predstavio glavne tehničke značajke Oracle Platinuma, te poslovne koristi za korisnike i njihova iskustva. Kako se postavljaju Oracle Platinum sustavi l koje proaktivne i reaktivne funkcionalnosti omogućava.
Darko Kastelic, Oracle Slovenija je govorio što nudi Oracle Advanced Customer Services za sve podržane dijelove - aplikacije, srednji sloj, baze podataka i storidge sisteme. Uz suradnju sudionika diskusije su usmjerili kako prijeći iz „vatrogasnog“ načina rada u predvidivo okruženje i kako prijeći iz „work hard“ načina u „work smart“.
Kolege Tomaž Košir, Janez Koželj i Simo Macut sa 15+ godina iskustva u Oracle Support/Advaced Supportu organizaciji Oracle Slovenija su pokazali više zanimljivih primjera sa kojima su se susreli kao na primjer database block corruption, rješavanja problema preformansi baze, te širenja diskovnog sustava dodavanjem Storage Cells na Exadata.
I konačno nije izostala sve aktualnija tema Support modela za Oracle Cloud - Predavao je Stephane Duperrex direktor Oracle Product Development koji vodi Cloud Applications Service Excellence programu u EMEA regiji. Program ima za cilj razvoj modela Cloud usluga kojima se omogućava Oracle usluga SaaS kupcima. Koja je iskustva stekao sa ključnim kupcima u EMEA regiji? Kako je ovo daljinsko predavanje u Rovinju će uz Stephane Duperrex biti i Davor Radić.
Iz svega je vidljiv veliki opseg tema koje pokrivaju praktično cijeli asortiman usluga podrške koje Oracle pruža korisnicima. Nadamo se, da će i korisnički dio se odazvati u većem broju i iskoristiti priliku da, osim da čuju novosti i iskustava od vrhunskih predavača, biti u mogućnosti i direktnog dijaloga o prisutnim problemima iz prakse, te unapređenju međusobne suradnje sa nositeljima Oracle Supporta.
Detalje o svim temama pogledajte u grupi - Oracle poslovna praksa
Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.