Što nudi Oracle ACS a meni treba?

Track

Oracle licenciranje, edukacija i podrška

Datum i vrijeme

petak, 17. listopad 2014., 11:00

Dvorana

Dv 2 Dvorac

Trajanje

30'

Oracle Advanced Customer Services nudi proaktivnu i reaktivnu podršku sa kojom povećava dostupnost sistema, smanjuje rizike i smanjuje vrijeme povratka investicije u Oracle okruženje: aplikacije, srednji sloj, baze podataka i storage sistem. 

U predavanju ćemo se fokusirati na prednosti koje donosi Oracle ACS u IT sektore sa Oracle okruženjem te kakve koristi imaju individualne osobe koje ga administriranju.

Diskusija će biti kako preći iz "vatrogasnog" načina rada u predvidivo okruženje. Kako prijeći iz "work hard" načina u "work smart"?

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje
Razina težine: Općenito
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje)
Poželjna funkcija slušatelja: DBA , Sistem Analitičari , Dizajner , Menadžer - operativni , Menadžer - strateški
Grupa aktivnosti: Oracle poslovna praksa

O predavaču

HrOUG.hr

Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz HrOUG 2014 objavljujemo na Twitteru!

Prati nas na Facebooku

Connect 360

Povežite se putem novog servisa za umrežavanje i upoznajte nove poslovne kontakte!

Partner

Veliki pokrovitelji

Pokrovitelj

Mali pokrovitelji

Medijski partner

Medijski pokrovitelj