My Oracle Support Community

Track

Oracle licenciranje, edukacija i podrška

Datum i vrijeme

četvrtak, 16. listopad 2014., 16:00

Dvorana

Dv 2 Dvorac

Trajanje

30'

U novije vrijeme korištenje „My Oracle Support Community-a“ postaje osnovni međusobni komunikacijski kanal korisnika Oracle tehnologija prema Oracle Podršci. Povećava svoju produktivnost korištenjem jednog ili više Oracle on-line community-a, specifično Vašoj okolini, iza koje stoje i inženjeri Oracle podrške. 

Surađujte i sa svojim kolegama koji rade s istim Oracle proizvodima i u sličnim poslovnim procesima, te međusobno podijelite svoja iskustva i najbolje prakse. Usporedno tome cijela komunikacija moderirana je od strane Oracle inženjera koji rade u podršci odmičući taj komunikacijski kanal od tradicionale socijalne mreže prema platformi za rješavanje stvarnih problema u realnom vremenu.

Svi korisnici Oracle Podrške automatski su i korisnici „My Oracle Support Community“ platforme bez ograničenja na broj tema u kojima žele učestvovati.

Predavanje će dati teoretski okvir kao i praktičan prikaza rada.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje
Razina težine: Općenito
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje)
Poželjna funkcija slušatelja: Programeri , Krajnji korisnik , DBA , Sistem Analitičari , Dizajner , Menadžer - operativni , Menadžer - strateški
Grupa aktivnosti: Oracle poslovna praksa

O predavaču

HrOUG.hr

Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz HrOUG 2014 objavljujemo na Twitteru!

Prati nas na Facebooku

Connect 360

Povežite se putem novog servisa za umrežavanje i upoznajte nove poslovne kontakte!

Partner

Veliki pokrovitelji

Pokrovitelj

Mali pokrovitelji

Medijski partner

Medijski pokrovitelj